Mijn eerste reis - Reisverslagen van Machteld Gwendolyn Paalvast - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Machteld Gwendolyn Paalvast - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Jaja over ongeveer een maandje is het dan zo ver: ik ga als au pair in Italië aan het werk!
Het ticket is al geboekt en één van mijn lieve vriendinnetjes (Rianne) neemt mijn studentenkamer over voor een half jaar.
Anna (moeder) en Paolo (zoon) kijken er al erg naar uit en ikzelf kan ook niet wachten. Natuurlijk ga ik iedereen erg missen, maar het wordt tijd voor een nieuw avontuur :).

Ik houd jullie uiteraard allemaal wel graag op de hoogte van mijn belevenissen in Italië, vandaar dat ik een waarbenjij.nu heb aangemaakt. Ik hoop natuurlijk op reacties van jullie en op verhalen van het thuisfront.

Liefs,
Maggy

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2014

Primavera in Italia.

08 April 2014

One big vacation

14 Februari 2014

Tanti auguri a te (happy birthday to you)

18 Januari 2014

Mi chiamo Maggy (my name is Maggy)
Machteld Gwendolyn

Per 11 januari vertrek ik naar Italië om daar voor een half jaar te gaan werken als au pair. Mijn avonturen in Italië zal je hier terug kunnen vinden.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3495

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: